2011. augusztus 31., szerda

Helyzetjelentés 3.0

Hát igen, elérkeztünk ehhez a szomorú eseményhez is.... Holnap elkezdődik az iskola. Sajnos. Legalábbis nekem, Nestelnek az egyetem csak 15.-n  fog kezdődni. (A mázlista. Mit nem adnék még 15 nap szünetért...) De sajnos, én még csak gimis vagyok, így ugyanúgy mint minden velem egykorúnak, holnap már hajnali háromnegyed nyolckor (még leírni is szörnyű milyen korán) az iskolapadban fogok robotolni. S ezzel elfog kezdődni a 9 hónap letöltendő. Ha már itt tartunk tudtátok, hogy csak annyi a különbség a börtön és az iskola között, hogy egy: a börtönben ingyenes a kaja, kettő: rengeteg szabad időd van ott. S itt vége is van a különbségeknek.
S mivel elkezdődik az iskola, ezért lehet, hogy én egy csöppet befogok lassulni. Így előre nem tudom még, hogy ez a belassulás milyen mértékű lesz. De azért megpróbálok minél több időt a fordításra szentelni. A Q.E.D első része holnap fog felkerülni a honlapra. Az I am Sam második része előreláthatólag holnapután kerül fel, bár ez még nem biztos. Már ma fent lenne, de sajnos Nestelnek nem szokása elmenteni a munkáját, s már alig volt hátra 10-15 perc a második részből, mikor leverték náluk az áramot, s így a rész fele eltűnt. Szóval tegnap este 11-kor állt neki újra. Azt mondta, hogy nagyjából sikerült behoznia a lemaradást. De ezért ez eléggé lelassította.
Na hát ennyi lenne mára. Gondoltam írok egy kis helyzetjelentést nektek, hogy hogy s mint van itt. Most már legalább eltűnt az az érzés, hogy csak magamnak írok XD. Hála a doramamajomnak! Ezer köszönet érte:)).
Ja és amiről eddig nem esett szó: A Ghost Hunt fordításáról nincs hír. Miri csinálja, ha kész lesz átküldi és én felrakom:).
S tessék, így a nyár zárása ként bámuljatok szépfiúkat^^:


Tinti10


(Amúgy annál ijesztőbb nincs, mikor az ember félre nyom az épp íródó bejegyzésről, s az oldal hirtelen eltűnik. Az előbb ez történt. Állítom egy pillanatra megállt a szívem. De szerencsére, ez a fajta blog ment mindent. Most egy pillanatra átéreztem, hogy mit érezhetett tegnap Nestel.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése