2012. szeptember 16., vasárnap

Meglepetés 1.0

Sziasztok, na a tegnapi kifakadásom után. Egyből jobban éreztem magam. Olyannyira, hogy neki álltam és lefordítottam egy filmet. (Egyből jobban esik a fordítás, ha nem nyomja semmi se a lelkemet.) Mivel most egy thaiföldi cserediák lakik nálam, elkezdtem érdeklődni a thai sorozatok iránt is. S meglepődve tapasztaltam, hogy alig lehet valamit is találni az interneten. (Értsd: Egy sorozatot se találtam, amihez lenne angol felirat és filmeket is alig) Ezért úgy döntöttem, hogy a közel jövőben én leginkább thai filmeket fogok fordítani, mert ezek a filmek is ugyanolyan jók, mint az összes többi ázsiai sorozat vagy film. És hát ennek az elhatározásnak az első eredménye a First Kiss című thai film. Remélem élvezni fogjátok.

Itadakimasu
tinti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése