2012. szeptember 15., szombat

Változások

Sziasztok, mondhatni iszonyatosan régóta nem írtam nektek semmi jó hírt. Most se szolgálhatok azokkal. Az utóbbi pár hónapban, mindig úgy voltam vele, hogy majd folytatom a Q.E.D fordítását, majd holnap, mondogattam állandóan, Majd holnap fordítok. De nem fordítottam, amikor mégis neki álltam, nem leltem benne örömömet, nem élveztem a fordítást. Ezért pár mondat után mindig abba hagytam. Ezért most úgy döntöttem, hogy a Q.E.D-t beláthatatlan ideig felfüggesztem. Ha valaki kedvet érezne hozzá, nyugodtan fordítsa le, én talán egyszer még hozzá látok és befejezem, bár nem hiszem, hogy ez megfog történni. Mindenkitől elnézést kérek emiatt.

De ne aggódjatok, még nincs minden veszve, Nestel amint tudja folytatja a fordítást. S én is fogok még egy két meglepetéssel szolgálni.

Tinti


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése