2012. március 18., vasárnap

Q.E.D 3.rész

Hát hosszú kihagyás után de újra itt a Q.E.D. A harmadik része nekem nagyon tetszett.:D Végre, többet láttuk az iskolai környezetet:D.
Elnézést kérek mindenkitől, hogy ilyen sok időbe telt, míg elkészült, de igazán sok minden történt velem, az utóbbi pár hónapban, hogy sikerüljön róla megfelejtkeznem. De most végre volt egy kis szabad időm. S neki álltam és már kész is lett.
Nem tudom, hogy kinek mennyi balesete volt már életében, nekem most volt az első. És hát nem is akarok többet. Miközben futottam a kutya után elcsúsztam és szépen bevertem a fejem. Na egyből mentünk a János kórház baleseti sebészetére, ott össze kapartak. Most van egy szép nagy kötés az államon, s hétfőn megyek vissza röntgenre, megakarják nézni, hogy eltört-e az állkapcsom, amit én kétlek, mert akkor nem tudnék rágni. Én pedig tudok rágni még ha fájdalmasan is. Szóval ez az esemény ébresztett rá, hogy elő kéne már venni a Q.E.D 3. részét, na meg persze Nestel is szólt már, hogy mit ülök rajta ennyit. Az I am Sammel kapcsolatban nem ígérek semmit. Nestelnek most nagyon "szép" időszaka jön ami tele lesz ZH-kal és hát ő nem azok közé tartozik, aki inkább fordít mint tanul. Ő inkább tanul. (Kitartó emberXD Ellentétben velem.)
Na szóval ígérem, hogy a 4. részre már nem kell ennyit várni, amint lejön már állok is neki fordítani.

Na és akkor búcsúzóul a mostani kedvenc számom:
Itadakimasu!
tinti10

2 megjegyzés: